سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی کارگاه خصوصی مهاجرت کاری به استرالیا

معرفی کارگاه خصوصی مهاجرت کاری به استرالیا

این کارگاه کاملا کاربردی و به صورت خصوصی برگزار می شود تا محتوا کاملا متناسب با شرایط شما ارائه شود. شما پس از ثبت نام در دوره یک پکیج کامل آموزشی برای مهاجرت کاری به استرالیا دریافت می کنید (شامل 14 ویدئو که به صورت کامل فرآیند مهاجرت کاری را تشریح می کند، یک فایل پاورپوینت که تمام اطلاعات لازم در خصوص مهاجرت را ارائه می کند، مجموعه ای از اسناد و نمونه فرم ها که برای مهاجرت کاری به استرالیا به آنها نیاز دارید) و پس از مشاهده و استفاده از پکیج،در یک کلاس خصوصی 2 ساعته حاضر می شوید و به صورت کامل شرایط شما برای مهاجرت بررسی شده و تمامی نکات لازم در خصوص مهاجرت کاری به شما توضیح داده خواهد شد.
زمان برگزاری کارگاه پنج شنبه و جمعه هر هفته است که با توجه به برنامه کاری شما و مدرس، زمان آن تعیین خواهد شد، لذا بعد از تهیه بلیت، با شما تماس گرفته می شود تا زمان برگزاری قطعی شود. دقت داشته باشید قبل از حضور در کارگاه حتما باید اقدام به مشاهده و مطالعه پکیج کرده باشید تا حداکثر استفاده را از کارگاه ببرید. 
همچنین در صورتی که قصد مهاجرت با اعضای خانواده را دارید، حضور یکی از افرادی که قرار است با شما مهاجرت کند (اعضای خانواده) در کارگاه بلامانع است و نیازی به پرداخت هزینه بیشتر نیست.